Jednou z možností inovace reklamní agentury

Stavebním kamenem každé reklamní agentury je od počátku kvalitní počítačové vybavení. Doplněné výkonnou tiskárnou. Potřeby nově vznikajících firem vyžadují spolupráci s kvalitními grafiky. Ti zpracovávají první prezentaci firmy na trhu. Kvalitně vytvořené logo, které se stane výtvarnou tváří v neustále se měnící konkurenci. V dnešní době je potřeba nepodcenit zpracování internetových stránek, které pomáhají dostat firmu do povědomí potencionálních zákazníků. Reklamními panely zase osloví ty, kteří se pohybují v blízkém okolí firmy. Řezací plotr spolu s velkoformátovou tiskárnou jsou hlavními pomocníky při výrobě reklamních objednávek. Požadavky zákazníků se ovšem neustále mění a tak je potřeba vybavení reklamní agentury inovovat.

Výrobky z 3D tiskárny

3D tiskárna

 

V současné době je na trhu velký výběr 3D tiskáren. Před jejím nákupem je dobré promyslet, co od ní budete do budoucna požadovat. Tiskárny se různí podle použité technologie, velikosti pracovní plochy, použitého materiálu či přesnosti tisku. 3D je speciální tiskárna, která využívá prostorový tisk pro tvorbu trojrozměrných objektů. 3D tisk je spolehlivý nejen z termoplastů, kompozitů či pryskyřic, ale i kovů. Dá se jimi natisknout i to, co doposud nebylo vůbec myslitelné.
3D tiskárna
Buď lze zakoupit tiskárna jako stavebnice, nebo kompletně sestavená, zkalibrovaná a otestovaná. V letošním roce se v nabídce českého výrobce objevily vylepšené modely 3D tiskáren, které přinášejí větší komfort při práci. Vybaveny jsou vyhřívanou magnetickou podložkou, automatickým natažením nového filamentu, velmi tichým větrákem a rychlejším tiskem. Dobrým řešením jsou 3D tiskárny s funkcí kopírky a skeneru. Ta vložený předmět buď nakopíruje či naskenuje a převede do digitální podoby. Po libovolné úpravě se jednoduše natiskne.

Zkušebním tiskem mohou být zlaté rybičky, které jsou uloženy v databázi. Aby novému majiteli přinesly nejen štěstí, ale i brzkou návratnost investice.